descriptionدسته بندی : هوش مصنوعی

معرفی ابزارهای هوش مصنوعی در مارکتینگ

معرفی ابزارهای هوش مصنوعی در مارکتینگ
commentبدون دیدگاه

همانطور که در مقاله قبلی گفتم هوش مصنوعی در آینده دیجیتال مارکتینگ تاثیر مستقیم و مهمی خواهد گذاشت. هوش مصنوعی ممکنه در آینده جایگزین بعضی از مشاغل و افراد در سازمان‌ها بشه بنابراین نیاز داریم که با ابزارهای کاربردی اون زودتر آشنا بشیم تا از این تکنولوژی عقب نمونیم.

ابزارهای هوش مصنوعی در مارکتینگ

  1. ابزار MarketingBlocks AI: دستیار بازاریابی هوش مصنوعی All-In-One «مانند انسان» که تمام صفحات فرود، ویدیوهای تبلیغاتی، تبلیغات، کپی بازاریابی، گرافیک، تند کشیدن ایمیل، صداگذاری، پست های وبلاگ، مقالات، آثار هنری و موارد دیگر را در عرض چند دقیقه می نویسد، ایجاد و طراحی می کند.
  2. ابزار Mixo: اگر می‌خواهید بدون هیچ دانش فنی یک وبسایت یا یک صفحه فرود (landing page) طراحی کنید، یک سر به پلتفرم Mixo بزنید. قطعا قبلا درمورد ابزارهای طراحی سایت بدون دانش فنی شنیدید اما Mixo کاملا متفاوت هست. کافیه اسم و حوزه فعالیت بیزینس رو وارد کنید تا به کمک هوش مصنوعی براتون یک صفحه‌ی وب طراحی کنه.
  3. ابزار Tome: به کمک این ابزار میتونید داکیومنت‌های موردنیاز خودتون رو مثل: pitch deck، داکیومنت جذب سرمایه، داکیومنت طراحی محصول و حتی رزومه شخصی به کمک هوش مصنوعی تولید کنید.
  4. ابزار jounce: به جرات میتونم بگم بهترین ابزار تولید محتوایی هست که تا به الان بررسی کردم. به کمک ابزار هوش مصنوعی jounce میتونید مقاله، پست شبکه‌های اجتماعی، توضیحات متا و … تولید کنید. کافیه یک توضیح مختصر و کلیدواژه موردنظر رو دراختیارش بذارید تا یک خروجی عالی بهتون تحویل بده.
  5. ابزار TreeBrain: از این ابزار هم میتونید در زمینه محتوا کمک بگیرید. پلتفرم TreeBrain طیف وسیعی از توانایی‌های تبلیغ نویسی (copywriting)، از جمله توضیحات سئو، رفع گرامری، ایده‌های ویدئویی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد که همگی برای ارتقای محتوای شما و افزایش موفقیت شما طراحی شده‌اند.
  6. چت بات ChatGPT: و اما ChatGPT که از ابتدا سر و صدای زیادی به پا کرد و در حوزه‌های مختلف استفاده میشه، در دیجیتال مارکتینگ نیز قابل استفاده هست. یکی از نکات مهم در استفاده از ChatGPT بکارگیری prompt ها می‌باشد. prompt ها درواقع یک سری قالب‌های دستوری هستند تا به ما کمک کنند که دستور شفاف‌تری به ChatGPT بدیم و درنهایت جواب‌های بهتری دریافت کنید.

بصورت کلی هوش مصنوعی در ابتدای راه هست اما این ابزارها بسیار امیدوارکننده و البته درعین حال ترسناک بظر ‌می‌رسند. یکی از ترس‌های اصلی، از بین رفتن یا کمرنگ شدن بعضی از پوزیشن‌های شغلی می‌باشد.

ضمنا ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری وجود دارن که هر روز به تعداد اون‌ها اضافه میشه. اما من سعی کردم لیست کوتاه و خوبی از اون‌ها رو در اختیار شما قرار بدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دوره‌های من :
شاید دوست داشته باشید :
فهرست